Over ons

Vooruitstrevend

De ontwikkelingen online gaan snel en systemen mogen geen rem zijn op de ondersteuning van nieuwe en bestaande acties, ideeën en producten. One Community is zo gebouwd dat we hier al rekening mee houden en meegroeien met de ambities van onze klanten.

Hoe het begon?

Sinds 2006 ontwikkelt en produceert Emolife Events fondsenwervende evenementen voor onder andere Duchenne Parent Project en KiKa. De systemen waar Emolife Events mee werkte voldeden nooit aan de specifieke eisen van de marketeers van Emolife. Er heerste ook veel irritatie over de inflexibiliteit van de aanbieders van actieplatforms, CRM-systemen en databases. Uiteindelijk besloot de directie van Emolife een applicatie te ontwikkelen om haar eigen activiteiten en evenementen te faciliteren. Dat systeem, Connect, is inmiddels doorontwikkeld en vervangen door One Community. Gebouwd geheel naar de wensen van (online) marketeers.

De groei in vogelvlucht

Wij zagen opdrachtgevers met verschillende systemen werken: MailChimp, CRM-systeem, CMS, databases, actieplatform, webshop, online betaalmodule. Dat kan beter dachten onze marketeers en developers. Na twee jaar ontwikkelen lanceerden we One Community. Een geïntegreerde applicatie waarmee we alles terugbrengen tot één systeem. Flexibel, zeer gebruiksvriendelijk en vooral helemaal gericht op de sales en marketing van de toekomst. Een feestje voor elke marketeer. Hoewel we nauwelijks nog aan zichtbaarheid en sales doen, hebben wij dit jaar veel nieuwe klanten aan ons portfolio toegevoegd. Wij kiezen voor een voorzichtig groeimodel om alle klanten de juiste service en kwaliteit te bieden.

Waar staan we nu?

One Community ontwikkelt door. Minimaal eens per twee weken voegen we nieuwe features toe en brengen we verbeteringen aan. Alle klanten profiteren van deze aanpassingen doordat de updates gratis in het pakket zitten. Zo blijft het systeem altijd state of the art en aangepast aan wensen van onze opdrachtgevers. Wij krijgen van onze klanten veel complimenten over alle mogelijkheden, de flexibiliteit en het gebruiksgemak van One Community. Maar we leunen niet tevreden achterover, we blijven veel tijd en energie steken in het beter maken van de applicatie. Wij blijven de toekomst voor!

Heb je vragen of ideeën om ons product nog beter te maken? Mail ons op info@onecommunity.nl.

De mensen achter One Community

Wij zijn een jong en enthousiast team en staan graag voor je klaar. We doen ons uiterste best om One Community optimaal voor jouw organisatie in te richten.